NATJEČAJ za idejno rješenje UREĐENJA PARKA NA POLJUDU, u sklopu projekta „Za sva vrimena”

UDRUGA NAŠ HAJDUK

raspisuje javni, opći, za realizaciju, u I. stupnju složenosti i anonimni

NATJEČAJ

za IDEJNO RJEŠENJE UREĐENJA PARKA NA POLJUDU U SKLOPU PROJEKTA „ZA SVA VRIMENA”

Udruga Naš Hajduk predstavila je javni natječaj za idejno rješenje tematskog parka posvećenog donatorima u projektu otkupa dionica.

Udruga je osnovana 2011. godine s ciljem okupljanja članstva i provođenja demokratskih izbora za članove Nadzornog odbora HNK Hajduk š.d.d. Split među svojim članstvom. Ideja o implementaciji ovog demokratskog, transparentnog modela biranja članova NO-a javlja se kao posljedica lošeg upravljanja nogometnim klubom HNK Hajduk Split proteklih 20 godina. Neracionalno financijsko poslovanje rezultiralo je iznimno velikim minusima i dugovanjima u poslovnim knjigama koji su klub 2011. dovele pred stečaj. Navijači Hajduka ne mire se s nastalom situacijom i pred gradske čelnike donose prijedlog novog načina izbora Nadzornog odbora Kluba, prijedloga koji je sušta suprotnost dotadašnjem netransparentnom načinu biranju članova NO-a.

Hajduk je u proteklih 6 godina vratio preko 60 milijuna kuna dugova, riješio nagomilane sudske sporove iz prošlosti, počeo redovito isplaćivati naknade svojim zaposlenicima te se, ukratko, počeo ponašati odgovorno prema samom sebi. Napredak i novi model prepoznaje sve više navijača, a posljedica toga je 2016. godina koja je završila s preko 42.000 članova Udruge Naš Hajduk.

Kako bi zauvijek osigurala provođenje demokratskih izbora, članovi okupljeni u Udrugu morali su ući u vlasničku strukturu Kluba. Tako je Udruga 16.10.2016. postala vlasnik 24,53% dionica za koje se obvezala isplatiti po 3,5 mil. HRK idućih 10 godina. Prva godina je uspješno otplaćena projektom ‘Ili jesmo ili nismo’, a Udruga je tijekom 2017. pokrenula novi projekt – Za sva vrimena!

U sklopu tog projekta, Udruga će urediti tematski park na Poljudu posvećen upravo osobama-donatorima koji su omogućili trajno povezivanje Hajduka i njegovih navijača.

Natječajem će se urediti zelena javna površina u sklopu Stadiona u Poljudu u kojoj će biti prikazano minimalno 5.000 imena donatora. Udruga teži rješenju koje će biti prepoznatljivo mjesto i turistička atrakcija Grada Splita.

Ciljevi natječaja:

1. suvremeno, funkcionalno i inovativno rješenje prikaza imena u parku

2. parterno uređenje zadanog obuhvata

Navedeni ciljevi podrazumijevaju multidisciplinarni pristup rješenju, budući da se natječaj ne može svrstati u isključivo arhitektonsku ili likovno-umjetničku domenu.

Članovi žirija su:

1. Ivan Rilov, dr. med., tajnik Udruge Naš Hajduk

2. Slaven Marasović, dipl. ing. geod., predsjednik NO-a HNK Hajduk Split

3. Ivica Mitrović, dr. sc., Umjetnička akademija u Splitu

4. Tonči Čerina, dipl. ing. arh.

5. Branko Franceschi, povjesničar umjetnosti, ravnatelj Galerije Umjetnina Split

6. Maša Milovac, produkt dizajner, predsjednica Hrvatskog dizajnerskog društva (HDD)

7. Dujam Ivanišević, dipl. ing. arh.

8. Dragan Žuvela, dipl. ing. arh., predsjednik Društva arhitekata Splita (DAS), zamjenik

Pravo sudjelovanja imaju sve fizičke i pravne osobe koje ispunjavaju najmanje jedan od navedenih uvjeta:

– arhitekti sa završenim arhitektonskim fakultetom

– umjetnici sa završenom likovnom akademijom

– dizajneri sa završenim odgovarajućim studijem dizajna

– umjetnici/dizajneri/arhitekti s redovnim članstvom u strukovnoj udruzi (HDLU, ULUPUH, HDD, UHA i slično)

Natječaj počinje u četvrtak, 12. listopada 2017. godine.

Natjecatelji mogu svoja pitanja uputiti na adresu natjecaj@nashajduk.hr najkasnije do 15. studenog 2017. do ponoći. Na sva pristigla pitanja odgovorit će Ocjenjivački sud, a natjecateljima koji su postavili pitanja odgovori će se proslijediti putem elektroničke pošte.

Rok za primanje natječajnih radova je 28. studenog 2017. do 20:00h, dok se za radove koji se šalju poštom uzima u obzir vrijeme slanja.

Ako do određenog roka stigne najmanje pet (5) radova koji su stručno izrađeni i odgovaraju Uvjetima natječaja, Ocjenjivački sud će dodijeliti sljedeće nagrade u iznosu i rasporedu kako slijedi:

1. nagrada 25.000,00 kn

2. nagrada 15.000,00 kn

3. nagrada 10.000,00 kn

4. nagrada 5.000,00 kn

5. nagrada 5.000,00 kn

Ukupni nagradni fond iznosi 60.000,00 kn. Nagrade su navedene u bruto iznosima.

Kompletnu natječajnu dokumentaciju preuzmite na stranici PROVODITELJA.



Ostavi komentar